Brandingfilm til
Privatleasing.dk
Case
Udfordring:
Privatleasing.dk ønskede at booste deres brand og styrke deres tilstedeværelse online. Derfor skulle de bruge noget professionelt produceret content, der kunne anvendes til annoncering på sociale medier. En afgørende målsætning var at sikre en høj viewlength på videoen, hvilket krævede en strategisk tilgang til indhold og form.
Løsning:
Vi valgte en tilgang, der kombinerede underholdning med informationsværdi. Humor blev valgt som et centralt element for at tiltrække og fastholde seerens opmærksomhed. Videoen blev lavet som en walk and talk, der førte seerne gennem en række forskellige scener og budskaber på en engagerende måde.
Tonen i videoen blev dog omhyggeligt afstemt for at opnå den ønskede balance mellem humor og troværdighed.
Production team
Agency: S360
Production company: Shave the Goat
Production Coordinator: Rasmus Kradrup
Director: Anders Holm Pedersen
DoP: Anders Holm Pedersen
B-cam: Nicolai Lindahl
Cast: Brian, Nicolai Erik,
Sound: Rasmus Kradrup
Editor: Anders Holm Pedersen
Colorist: Anders Holm Pedersen
BTS: Anders Bager
Runner: Amalie Vestergaard
Kunde
Privatleasing.dk, Jyske Finans
Type
Brandingfilm
AFSPIL
xx%
Afventer resultater
xx%
Afventer resultater
xx%
Afventer resultater
xx%
Afventer resultater
Produceret så det passer til
alle platforme
Privatleasing.dk ønskede ikke bare en hero video, men noget dynamisk content, der kunne tilpasses til effektiv annoncering på diverse sociale medie platforme. Vi lagde en holistisk strategi, der inkluderede versioneringer allerede fra starten af produktionsprocessen, så materialet passede til flere forskellige formål.
Der var derfor tænkt over alsidigheden i både optagelser og redigeringen, således at vi kunne producere content, der ikke kun virkede som en brandvideo, men også havde muligheder for at være mere konverterende.
FACEBOOK OG INSTAGRAM
Manuskript og storyboardet er udformet på en måde, så man nemt kan tage dele ud og lave små versioner. Dermed kan man lave helt korte annoncer til blandt andet Facebook og Instagram, som eventuelt er mere konverteringsfokuseret eller endda passer i et helt andet sted i funnelstrategien.
Youtube ANNONCER
Derudover har det også været muligt at lave kortere versioneringer af videoen, som passer til både 15 og 30 sekunders Youtube annoncer, hvor der er plads til de humoristiske elementer for at fastholde seeren og samtidig indeholde et tilpas informationsniveau i forhold til produkt og brand.
Det vigtigste er en glad kunde
“Endnu engang tak for to fede optagedage! I er virkelig skarpe og samtidige virkelig geniale at arbejde sammen med!”
Sara Marie, Marketing Privatleasing.dk