Brandingfilm til

Privatleasing.dk

Case

Udfordring:

Privatleasing.dk ønskede at booste deres brand og styrke deres tilstedeværelse online. Derfor skulle de bruge noget professionelt produceret content, der kunne anvendes til annoncering på sociale medier. En afgørende målsætning var at sikre en høj viewlength på videoen, hvilket krævede en strategisk tilgang til indhold og form.

Løsning:

Vi valgte en tilgang, der kombinerede underholdning med informationsværdi. Humor blev valgt som et centralt element for at tiltrække og fastholde seerens opmærksomhed. Videoen blev lavet som en walk and talk, der førte seerne gennem en række forskellige scener og budskaber på en engagerende måde.

Tonen i videoen blev dog omhyggeligt afstemt for at opnå den ønskede balance mellem humor og troværdighed.

Production team

Agency: S360

Production company: Shave the Goat

Production Coordinator: Rasmus Kradrup

Director: Anders Holm Pedersen

DoP: Anders Holm Pedersen

B-cam: Nicolai Lindahl

Cast: Brian, Nicolai Erik,

Sound: Rasmus Kradrup

Editor: Anders Holm Pedersen

Colorist: Anders Holm Pedersen

BTS: Anders Bager

Runner: Amalie Vestergaard

Kunde

Privatleasing.dk, Jyske Finans

Type

Brandingfilm

AFSPIL

xx%
Afventer resultater
xx%
Afventer resultater
xx%
Afventer resultater
xx%
Afventer resultater

Produceret så det passer til

alle platforme

Privatleasing.dk ønskede ikke bare en hero video, men noget dynamisk content, der kunne tilpasses til effektiv annoncering på diverse sociale medie platforme. Vi lagde en holistisk strategi, der inkluderede versioneringer allerede fra starten af produktionsprocessen, så materialet passede til flere forskellige formål.

Der var derfor tænkt over alsidigheden i både optagelser og redigeringen, således at vi kunne producere content, der ikke kun virkede som en brandvideo, men også havde muligheder for at være mere konverterende.

FACEBOOK OG INSTAGRAM

Manuskript og storyboardet er udformet på en måde, så man nemt kan tage dele ud og lave små versioner. Dermed kan man lave helt korte annoncer til blandt andet Facebook og Instagram, som eventuelt er mere konverteringsfokuseret eller endda passer i et helt andet sted i funnelstrategien.

Youtube ANNONCER

Derudover har det også været muligt at lave kortere versioneringer af videoen, som passer til både 15 og 30 sekunders Youtube annoncer, hvor der er plads til de humoristiske elementer for at fastholde seeren og samtidig indeholde et tilpas informationsniveau i forhold til produkt og brand.

Det vigtigste er en glad kunde

“Endnu engang tak for to fede optagedage! I er virkelig skarpe og samtidige virkelig geniale at arbejde sammen med!”

1685608663478

Sara Marie, Marketing Privatleasing.dk

Menu

Følg os

Kontaktinfo

Få en pris på video

Få et uforpligtende tilbud på en videoproduktion. Udfyld formularen nedenfor og så giver vi dig en pris hurtigst muligt  :)

Vi vil bare lige fortælle at vi bruger cookies. Er det ok med dig? :)